söndag, oktober 25, 2009

Just nu

Hej på er! Just nu är vi på Arlanda, har lämnat av Olles mamma, farmor och farfar precis. Så nu ska de fara hem til Kiruna igen. Det är första gången jag är på Arlanda, så det var ju en liten upplevelse, hehe. Sjukt stort är det här iaf. Nu ska vi åka en sväng till Forum Nacka, det ska ju också vara helt enormt. Blir att ta en bit mat, och ta en sväng in på Zara kanske? :)

Igår kväll var det lite party för min del. Först var jag en sväng hos en arbetskamrat, sen åkte vi vidare till Johanna och Christian (jobbar också på samma jobb) . Johanna fýller 24 år nästa helg så Christian hade ordnat en överraskningsfest. Tror hon blev lite förvånad när vi alla stod utanför hennes dörr. Senare mot natten åkte vi till Otten. Har inte varit där sen de renoverat, det var riktigt fräscht. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen. Min mobilkamera är så dålig och jag orkar inte släpa med systemkameran på fest och krogen. Funderar faktiskt på att köpa mig en liten digitalkamera som kan ligga i väskan när man är på vift.
Hur som helt så var det en trevlig kväll igår med massor av dans!

Inga kommentarer: