söndag, oktober 18, 2009

God natt darlings!

Nu har jag kollat på "Plastikkirurgerna", trevligt program det där. Jag älskar att kolla på operationer! På tal om operation så ska jag till hudläkaren på torsdag. Vi får se vad de säger, men jag har ställt in mig på, och är ganska säker på att det blir en (fjärde!) operation för min del. Jag hoppas nästan på att det blir det också, det skulle kännas skönt att veta att lite grann är borta. Har ju lite svårt att lita på läkare också efter allt...Jag önskar man vore prickfri (hihi) men det lär väl aldrig jag bli. Nati Natti!

1 kommentar:

maria sa...

Hej! Ja wok är ju så himla gott..
´Det är en speciell marinad som finns i olika smaker bland woksakerna i affären..
Varför har du varit hos hudläkare? Problemhy? Jag var där i måndags nämligen..
hade! kram