tisdag, oktober 06, 2009

I-landsproblem

Jag tvättade håret innan och det försvann väldigt mycket färg från min röda slinga. Kanske hade för lite färg i håret, eller så fäste det helt enkelt inget bra. Mitt hår suger ju fortfarande åt färgen som en öken i sahara, efter all blekning. Röd färg är ju alltid svårt, detta var iofs toningshampo som håller i ca 10 tvättar. Jag fick ju lämna tillbaka färgen, men det känns ju dumt. Nej jag testar denna färgen i hela håret, då märker jag ju ifall jag trivs i det. Och om inte är inte det hela världen för då släpper det ganska omgående. Har fått tips om att använda Loreal casting cremegloss 8/43, så den kanske jag tar nästa gång. Jag vill ju ha det liknande som Bree i Desperates, fast något mer rött. Jag ska färga det i morgon, om jag orkar. Febern ligger kvar. Nu blir det att sova.

1 kommentar:

Mickaela sa...

Ja, det är så himlans mysigt =)
Jag kunde fått reda på det när vi var på vårat andra ultraljud när jag var i v 19, men bebisen satt på huk så det gick inte att se. Men om jag skulle vilja se nu så kostar det lite för att de ska ta reda på det, men då tar de inte bara reda på könet utan en massa annat också har jag höra :/ ska prata med min barnmorska om det där, hon lär ju veta lite mer exakt.
Haha, ja, då får du komma och våldsgästa oss hur mycket du vill :P haha.
Vi får ju ta och ses en sväng snart också :)
Kramar