torsdag, juli 24, 2008

Art by Andy Warhol

http://www.allposters.com/ kan man hitta många olika tavlor/affischer som passar allas smak och stil. Du kan få din konst färdiginramad och välja mellan en rad olika sätt att få inramningen på. Företaget är svenskt och de har ofta erbjudanden och rabatter på motiven. Mina favorittavlor är från Andy Warhol, gillar fotografier blandad med texter. Här är några smakprov.

Idag vaknade vi ovanligt tidigt även om Olle satt och drack vin igår och var jobbig. Mio ringde och sa att skrivbordet, byrån och stolen kommit, de ville leverera det i morgon. Men jag sa att det blir lite svårt eftersom vi inte flyttat än. Så nu får vi det dagen efter inflyttningen, plus soffan och matbordet förstås. Ska bli riktigt kul! Längtar mest efter soffan, nu sitter vi och trängs i en klippan eftersom vi sålde den riktiga soffan i juni (divanen var felvänd till den nya lägenheten). Nog om det, varmt blir det idag kan jag lova! Typiskt att man ska jobba nu när vädret är perfekt. Det vart en bra dag igår, otroligt nog. Brukar alltid gå dåligt på jobbet när det är fint väder. Mina varor från Ellos har redan skickats iväg, om jag har riktigt tur kan de vara här i morgon. Jag vill åka till stugan på Öland och gotta mig resten av veckan!

Inga kommentarer: