torsdag, juli 24, 2008

Härligt väder!

Underbart härligt väder idag så här på min första arbetsvecka efter semestern. Har hunnit med endel ändå, tvättat, packat och ätit glass. Nu på kvällen blev det potatissallad med chilismak, grillad fläskfilé och bearnaisesås med chili. Tur att Olle också älskar chili för jag är galen i det. Har köpt två nya skålarÖnska idag också, socker och äggskål. Vi äter alltid kokt ägg till frukost och då blir det lite roligare när man slipper de där äggkartongerna i kylskåpet. De hade även dukar från Lob design där, vill ju ha en vit eller svart. Självfallet hade de alla färger utom dem! Men tjejen skulle ringa mig om dem hann komma innan vi flyttar. Annars finns det säkerligen i Norrköping. Hoppas dem får in badkarshyllan på Ikea i helgen för då kan jag kolla efter en duk på Iems på a6. Nog om det, nu ligger mina båda pojkar och sover. Olle är så slö och Boston är söt. Häromdagen så hittade jag honom sovandes så här, bara två tassar stack ut från filten. :-)





Inga kommentarer: