söndag, juli 20, 2008

Onödigt matbordsdilemma är i-landsproblem





Olle gillar inte vårt köksbord för att det är litet och i ek. Jag gillar det, med håller med om att det är litet. Vi ska göra om köket lite, byta bänkskiva bland annat och då vill vi helst ha massiv valnöt, och det går inte ihop med ek. Därför tänkte vi ta en bänkskiva i "svart sten", men det känns så mycket som ett 2.a alternativ. Nu så tycker Olle att vi ska köpa ett nytt matbord i valnöt istället, så vi får den bänkskivan vi vill ha. Vilket krångel pga en bänkskiva! Kollade på köksbord och det Olle vill ha tycker jag är fult! Bordet är okej, förutom att det är oregelbunden form på det, men stolarna är hemska (går att ha dem nuvarande iofs) Jag har hittat ett annat bord utan stolar. Vilket tycker ni är snyggast? Vi skulle inte ens köpa ett nytt matbord...Ibland är min käre pojkvän omöjlig. Ska åka till Mio och titta på det fula i morgon, hoppas det är snyggare än vad jag tror, eller att jag får det jag gillar bättre. Om det är någon som vill köpa ett fint matbord i massiv oljad ek för en fin penning så hör av er! Finns bild på det här, http://www.styleroom.se/album/2003

Inga kommentarer: