onsdag, juli 16, 2008

S*Vintermånens Public Enemy of Boston

Nu måste jag få ge ut en bildbomb på min älskade nakenfis Boston som äntligen kom hem till oss i måndags! Han föddes 8 mars på min födelsedag och vi har följt honom sen han bara var tre veckor gammal, så det blev en lång väntan!
Känns otroligt att han är hos oss nu, helt underbart med en kisse i huset som förgyller dagen!

Trodde hoppet var borta om att skaffa katt eftersom min Olle är allergiker, så detta känns näst intill som ett mirakel.
Måste tacka Mia för förtroendet och att hon svarar på alla dumma frågor man har! http://http//www.vintermanen.sphynx.dinstudio.se
Nu ska jag inte bli blödig, här kommer bilderna på toknosen och bomben jag lovade.

(Klicka på bilderna för att se dem större format.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cissi: gud så söt liten nakenfis! Hade själv en liten tjejja som hette sushi,tyvärr blev jag allergisk mot lille nakenfisen så vi fick lämna tillbaka den! Saknar henne så. sphynx är den finaste o gosigaste katten som finns! kram

Elin sa...

Tack så mycket! Jo dem är underbara, Boston är inte liten clown. Tråkigt att du inte tålde henne. Min sambo är också allergisk men det är inte lika farligt mot sphynxen. Vi får ha öppna fönster och sovrummet kattfritt. Kram Elin