tisdag, juli 22, 2008

Nätshopping är farligt

Nu har jag nätshoppat lite (igen) ifrån Ellos, fick 30% rabatt på valfri vara så jag kunde inte stå emot, trots att jag får en urkass lön. Jag beställde en hissgardin, en vas och nya påslakan. Har tänkt att jag ska ha en vit hissgardin i köket, men det blev en svart till slut. Tror det gör sig bättre med koziol-plattorna eftersom de är svarta och turkosa. Så det blev helt enkelt en svart i tunt linnetyg, så den ändå ger mycket ljusinsläpp. Vill absolut inte ha ett mörkt kök. Nu sitter Boston här och jagar musen på dataskärmen så jag ser knappt vad jag skriver. Han är helt tokig i den är skärmen och ska sitta på tangentbordet hela tiden. Ikväll har har legat och sovit på mitt bröst i soffan, som en liten bebis. Vi har fått två gratulationskort nu från mamma och mormor, där de gratulerar till bebisen. Så sött! God Natt folket!

Inga kommentarer: