måndag, juli 21, 2008

Mannen i huset bestämmer?


Var på Mio innan och tittade på matborden. Olle vann, det blev det han ville ha. Jag är inte stormförtjust i det, gillar det andra alternativet bättre. Men vad vet jag, det kanske kommer bli jättesnyggt i köket. Det är iaf i valnöt och större än det vi har idag (som Klara ska köpa av oss). Jag kommer väl vänja mig, och rent av tycka att det gjorde sig bra i köket och blev riktigt snyggt lite senare? Det ingår dessutom i samma serie som vår tv-bänk och vitrinskåpet. Vi ska ringa till Mio i Norrköping och beställa det senare. Väntar på att de ska ringa ifrån Borgs fastigheter, eventuellt har dem renoverat köket i lägenheten, hon skulle ta reda på det. Vi kommer flytta in tidigare än beräknat för att det inte ska bli så stressigt när Olle föräldrar kommer ner. 12 augusti är det nya datumet, bara tre veckor kvar! Idag är min semester slut och då slutar det såklart att regna, jaja sånt är livet.
/E

Inga kommentarer: