måndag, juli 28, 2008

Hur ska jag orka?!

Fyller på med några fler bilder från när vi var i Kiruna, just nu längtar man tillbaka.
Jag är helt slut av den här värmen, man mår inte bra av det. Särskilt inte när man bor i lägenhet, luften står stilla och det är lika varmt ute som inne så att öppna fönster hjälper ju knappt. Vi sov med fläkten inne i sovrummet inatt men inte hjälpte den till mycket. Usch, jag är helt kladdig, känns som att sitta i en bastu hela tiden.
Jag undrar seriöst hur jag ska kunna springa i trappuppgångar på jobbet idag, jag kommer svimma eller bli stekt fläsk. Det skönaste vore att ligga nere vi sjön hela dagen och svalka sig i vattnet. Men men, sånt är livet. Jag vaknade av att det haglade här tidigt på morgonen, lite lustigt. Nu ska jag se till att få upp Olle ur sängen så vi kan försöka få i oss lite frukost.


Inga kommentarer: