fredag, juli 25, 2008

Lampa till köksfönstret


Jag vill ha en ny lampa till köksfönstret men jag hittar ingen som jag verkligen gillar. Det enda jag vet är att den ska vara enkel och vit. Hissgardinen, krukor och några koziol-plattor är svarta. Köksgolvet är svart/vit-rutigt och luckorna är vita så jag vill gärna få in någon vit detalj, färgklicken ska vara turkos/ljusblå. Lampan till vänster är favoriten och kommer från Ellos. Bara att vänta på att ännu en rabattcheck kommer, så kanske jag beställer den. Just nu är jag bara orolig för att hissgardinen blir för smal, den är 120cm, frågan är hur brett fönstret egentligen är? Men jag hoppas jag tror att det inte ska vara några problem. Om man tittar på bilden över husfasaden till lägenheten (bilden uppe till vänster) så ser fönstrerna inte ut att vara bredare än 120cm. Hoppas!

Inga kommentarer: