fredag, juli 18, 2008

Fredag = Tacos

Idag har vi städat här hemma, eller Olle är den som städat mest faktiskt. Någon var ju tvungen att ta hand om Boston och uppdatera sig på datorn. Har varit en lugn dag än så länge, var en runda på stan och köte vin och chips. Hittade två par jeans på JC som jag är förtjust i, har ju ett presentkort på 500:- att utnyttja där som jag fick av Olles föräldrar. De ena jeansen är från Killah, mörka med slitningar och lite bootcut. De andra är ifrån Replay också slitna men stuprörsmodell. Dem har jag redan ägt en gång, då jag hade sån otur med dem så jag fick byta dem ca tre gånger. Nåväl, vi får se vad det blir av det i slutänden!


Idag är det ju fredag och då är det tacos som gäller här hemma, har precis ätit det. Jag förstår inte, tacos tröttnar man aldrig på! Lika gott varje gång!
Har skickat iväg lite jobbansökan idag också, men man lär väl inte höra något om det. Jag vill verkligen ha ett nytt jobb. Skulle vilja jobba i någon mysig möbel eller inredningsbutik, stå och vika kläder hade också funkat.
Ikväll ska vi nog beta av den sista Indiana Jones-filmen vi köpte, sen är vi redo för de nya versionerna. Boston ligger och sover i mitt knä som vanligt...<3
Ha en trevlig fredag på er!
/E

Inga kommentarer: