lördag, juli 19, 2008

Ljuva ting & Pyssel


Idag har jag och min kära sambo varit en liten sväng till Jönköping och handlat yttligare massa med prylar. Jag kan aldrig få nog, och tydligen inte Olle heller.
Vi köpte en ny kaffebryggare från Electrolux som maler färska kaffebönor, sen brygger den vanligt kaffe också. Var klocka och timer på den så det är perfekt när man vill ha nymalt morgonkaffe! Sen blev det en transparent Kartell Bourgie lampa!! (som Olle inte kunde vänta med.)Den är skitläcker, ger underbart ljus! Och tjejerna på Serverins var jättegulliga, älskar proffisionell personal. Jag köpte en sett med svarta handdukar och badlakan ifrån Living, det är superkvalitet på dem! Har vita också, mjuka och goa.
Sen blev det ett jättesnyggt tyg och en tavelram också, så den har jag och Olle satt ihop nu i eftermiddag. Blev skitsnyggt, kommer passa perfekt i sovrummet sen. Nu börjar alla bitar falla på plats när det gäller lägenheten! Jag börjar bli så nöjd! Här är en länk med bilder från vårt kök, om ni är intresserade. http://www.styleroom.se/album/2003
/E


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej!!
Vilken uuuursnygg lampa ni köpt!
Den står överst på min önskelista!!!

kakaoplanchen kommer från Form o designcenteri Malmö. Du får googla på det så ska det komma fram! Det var en annan bloggare som köpte den till mig därifrån!

Hoppas du har en bra helg!!!