tisdag, mars 03, 2009

Är trött


Hej Hopp!
Nu har jag precis diskat, lagat mat, ätit, plockat, vikt tvätt, tvättat, vikt ännu mer kläder.
Äntligen klar! Förutom Bostons låda som ska rensas.
Efter jobbet var jag en sväng till Maxihuset och handlade lite smått. Var inne en sväng på Gina tricot också. Hittade ett bälte och en aprikosfärgad tunika, men jag köpte inget!
När jag kom hem från jobbet så hade min blomsterklänning från Nelly kommit hem, i en storlek mindre än den förra. Den här satt mycket bättre och glipade inte.
Nu vill jag bara att det blir sommar så man kan använda den nästan varje dag.
Men det lär väl ta ett tag med tanke på att det snöade igår.
I fredags såg jag det första vårtecknet, snödroppar på Mias trädgård.

I morgon är jag ledig, och på fredag också sen jobbar jag i helgen. Blir att jobba på torsdag också för jag bytte pass med Lina. Afro fick bebisar i natt förresten, en flicka och två pojkar, det ska bli spännande att se dem!

Inga kommentarer: