fredag, mars 06, 2009

I Love (nelly)Shoes!


Nelly har tillverkat sjuk snygga skor! De kostar endast mellan 299-449:-

De vita gladiatorsandalerna är jag riktigt sugen på, de finns bara kvar i strl 37 och jag är tveksam på om de kommer att passa. Har strl 37 i de gladiatorsandalerna jag köpte i somras så det borde gå. Ett par klackisar haed inte heller suttit fel, men jag har redan ett helt gäng här hemma som inte används för att jag alltid väljer de bekväma skorna framför de obekväma.
Dessutom blir jag så förbaskat lång! klckarna på dessa skor är 13 cm så jag skulle bli 180 cm lång och det känns lite väl högt över marken kanske, de gör nog ont om man ramlar omkull med den fallhöjden, hehe.
Men om "alla" tjejer tar på sig sånna styltor i sommar kanske jag inte märks i flocken.
De bruna och de rosa högst upp i mitten är snyggast!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halli hallå! När Plutten kom till oss så blev Elli som en ny mamma för honom medan Maja morrade, vilket hon fortfarande gör. De kan bråka med varandra rejält ibland. Men katter är katter och det måste de bråkar ibland, så är det ju.

Men jag tycker att ni ska släppa China lös i lägenheten och låta Boston få gå till henne och nosa på henne. Kela mest med Boston under tiden som China gör sig hemmastadd, annars kommer han känna sig bortglömd.

Om det nu skulle vara så att de inte går ihop så bra med en gång, så kan ni ju stänga in dem i varsitt rum med varsin låda, vatten osv under tiden ni är borta. Jag vet inte om det är det bästa att göra eftersom att de ska lära känna varandra, men ni vill ju inte att de ska förstöra både lägenheten och varandra.

Men släpp henne lös och låt dem vara, låt dem få morra lite på varandra eller vad de nu gör. Lägg er inte i för mycket i vad de gör, djur är som sagt djur och de gör på sitt sätt när det kommer en ny till flocken. Om det inte blir alltför hårt så behöver ni inte sära på dem. Katter låter väldigt mycket när de blir arga på varandra men det brukar inte vara något farligt.

Hoppas det går bra nu! Kramar /Malin

Anonym sa...

Shit, jag hade blivit 190 cm över marken. OJ!