lördag, mars 07, 2009

Lördag


Så här har jag sett ut idag, tänkte jag skulle börja slänga upp bilder på dagens klädsel titt som tätt. Tycker det är kul att kolla på andras bloggar vad dem har på sig så någon kanske tycker det är kul att se mig, vad vet jag...
Tunikan är från Vila, Tights och jeansväst Gina tricot, halsbandet har jag fått av min svärmor och klockan chanel. Det avskavda och charmigt snygga nagellacket är från h&m :-P

Fy vilken jobbig dag det varit på jobbet idag! Har ringt hela tiden och varit massor i kö, vi har bara varit sex st som jobbat i Norrköping idag. Har lagt massor av case med vilket känns sådär bra. Nu ska jag släppa jobbet för ett tag, krypa ner i soffan och kolla på melodifestivalen som sänds i från Norrköping ikväll. Hade varit trevligt att vara där,men årets festival har trots att inte varit som jag hoppats.
I morgon fyller Boston min gubbe 1 år!
Och jag fyller 21 år men det känns inte lika skoj...hade gärna fyllt 17 igen, eller åtminstonne 18.
Ha det fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja visst var den n(b)ajs. moahaha!
Gör du nu för tiden då?
Hitta på nått någon dag kanske? =) var ju längesen nu.

Kram

Anonym sa...

Det låter bra det :)
Okej, men vi kan ju kanske hitta på nått nästa helg då :) jag kommer nog ha ganska mycket att göra nästa vecka ändå. börjar min utbildning på bbp på tisdag, sen får man se vilka tider man kommer jobba osv :) Vi kan ju höras nästa vecka när det börjar närma sig helgen!

Puss