söndag, mars 01, 2009

Söndag förkväll

Idag har det inte hänt så mycket här hemma utan vi har gjort det man i regel gör på söndagar, ingenting.
Var en sväng till Kvantum i Hageby för att se om Jensens favoritsås fanns där, men icke.
Det fick bli Jensens whiskeysås som vi köpte på Maxi istället, den dög ju gott den också.
Har legat i soffan och smält maten en stund nu, ska väl strax ta tag i diskningen och röra ihop en kladdkaka som jag ska bjuda Malena och Marcus på när de kommer förbi lite senare.
I morgon och på tisdag börjar jag jobba 7.55, så sjukt jobbigt. Jag gillar inte att behöva gå upp så tidigt. Men jag står nog ut eftersom jag är ledig ons, tors och fre. Sen jobbar jag lördag och söndag på min och Bostons födelsedag. Förra året när jag fyllde år satt jag ju ensam hemma så det kan ju inte blir värre iaf. Om jag nu inte blir utskälld av någon kund. :-)

Inga kommentarer: