tisdag, mars 03, 2009

Playsuit


Den här byxdressen är fin, den enda fina jag sett.
Synd bara att den är från samma webshopp som den där t-shirten jag berättade om, för då vill jag inte beställa den. :-P

I natt har jag sovit dåligt för Olle låg i sängen och var dålig, så nu är jag supertrött.
Men, jag har fortfarande inte blivit magsjuk och fortsätter hålla tummarna!
Idag blir det inte att jobba över utan jag ska sluta 14.30 som jag ska, är dock dålig på att säga nej.
Längtar efter China nu, hon kommer helgen om två veckor.
Det ska bli så himla roligt att se hur Boston reagerar, och att se dem leka och mysa.
De kommer nog vara ovänner de första dagarna.
Mias Afro (Afrodite) ska ha nakenbebbar vilken dag som helst nu, de är beräknade tills i morgon.
Ska bli så himla spännande att se vad Afro kommer ut med!
Nu ska jag bestämma dagens klädval innan jag åker till jobbet.

Inga kommentarer: