lördag, mars 21, 2009

God natt

Malin, Josefine, Jag och Mickaela


Har legat och kollat igenom alla bilder på datorn nu, alltid lika trevligt att gå igenom alla händelser som varit. China ligger här och sover nu och snart är det min tur.
Jag är verkligen helt slut, har varit en intensiv vecka både på jobbet och hemma. Men det är så jag vill ha det kan jag känna. Tycker förresten att Robinson var tråkigt, ingen ordentlig presentation av deltagarna, folk verkar störda och pakter är redan bildade. Känns ändå lite uttjatat, får se om det kan tänkas bli något bättre med risken verkar ju inte så stor.
Själv skulle jag aldrig vilja vara med där, jag tål inte ens att få skit under naglarna och badar inte utomhus. Minns inte när jag tog ett dopp utomhus senast så det måste vara längesen, tror jag gjorde det sommaren 2005 när vi paddlade kanot på Virserumssjön.
Ska ringa Olle nu så blunda några timmar...Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg bild ;) Ja, vi får höras av tycker jag och hitta på nåt. Hälsa lilla China från mig så länge :) Så söt...