onsdag, mars 18, 2009

Change

God kväll! Det är bloggtorka för min del just nu verkar det som. Ligger i sängen just nu och ska snart sova för i morgon ska jag upp kl 6.00, fy vad jobbigt. Bytte även dag med Sebastian så jag ska jobba på lördag och är istället ledig nästa lördag. (Utgång då?!) Nästa lördag ska jag dessutom färga håret! Fick en tid hos Sandra som jag klippte mig hos sist. Är lite nervös faktiskt men det ska bli roligt med förändring och med uppfräschning till våren!
Är less på den blekblonda håret, vill ha mer slingor och variation på nyanser så det blir livfullt!

Om det är någon som är intresserad av ett dubbelsyt clipon set i färg #60 så har jag ett. Köpte det för 1200kr och det är måttligt använt och end tvättat en gång. Remykvalitet och superbra hår! Kommer från rapunzel, är ca 50 cm långt och den sammanlagda bredden är 120 cm så det är mycket hår!

Nu ska jag bege mig mot drömmarnas värld, god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad vill du ha för ditt clipon set?
Pöss