lördag, mars 21, 2009

Puh Puh Buuu!


Nu är jag nog klar med att sysslor här hemma, Har precis tagit en dusch och smörjt med bus, nu ska jag varva ner efter arbetsdagen i soffan.
I morgon kommer mamma, pappa syster och hennes pojkvän, det ska bli himla roligt.
Blir väl en sväng på stan, behöver nytt schampo och balsam nämligen.
Snart vill jag hitta på något roligt, vi hade tänkt åka på kryssning men det bara blir uppskjutet för att jag jobbar så dumt. Hoppas vi kan åka iväg i början av maj iaf.
Vore himla trevligt, förutom att jag känner lite rädsla inför färjor.
Det har verkligen varit varmt ute idag men så hörde jag på vädret att det väntas snö nästa vecka. Vad är det för himla sätt när man äntligen ska jobba lite mindre? Får nog skriva ihop ett klagobrev till smhi minsann.
Jag har konstaterat att mitt knä nästan är för litet för två katter, det gäller att Olle kommer hem snart så våra bebisar får plats för mys.
Nu ska jag fixa kvällsmat sen blir det Robinson!!

Inga kommentarer: