måndag, mars 16, 2009

China är hemma!


Nu är China hemma hos oss. Hon klev ut ur transportväskan självmant och började spinna som bara den. Sen tog hon sig en glad tur runt i lägenheten och skuttade runt och lekte medans Boston fick vara inne datarummet.
Vi lät dem se varandra efter några minuter och då stod de blickstilla och stirrade orörligt på varandra. Boston är tillbakadragen och försiktig och han har fräst några gånger. De har dock nästan nosat på varandra en gång. China är tuff och orädd och vill mest leka.

Nu ligger hon i mitt knä och myser medans Boston smyger runt och är lite nyfiken.
Jag är imponerad av att hon är så social redan. Boston låg under sängen i två dagar och tryckte när han kom till oss.

Nu ligger hon är helt avslagen och sover, mysigt!! Hon är så himla himla liten och nuttig!
Älskar mina bebisar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, grattis till bebben! Ja det var riktigt hemskt det där jag var tvungen att göra. Men som sagt, jag var tvungen.

Hmm...vi har inget speciellt planerat till påsk, mer än att vi ska åka hem till Mikaels föräldrar någon dag.

Skulle vara skoj om ni kom och hälsade på! :D