tisdag, mars 31, 2009

Bara så ni vet

...så får ni inte veta vad jag dillar om som Malin säger.
Kanske någon gång, kanske aldrig? ;-)
Det är ingen stor grej direkt, bara en kanske kul grej. Kanske. Men säkert inte, jag ställer mig in på att det inte är en rolig grej så slipper jag bli ledsen.
Ja jag säger som en mycket vis person sa till mig en gång, "du ska alltid tala i gåtor"
Svar: Ja

Nu sitter jag med en kopp varm choklad som jag tillrätt med två tsk kakao och två tsk socker, det blev ganska gott. Är inte så mycket för varm choklad egentligen men jag blev akut sugen på det efter jobbet. I morgon är jag ledig, då ska jag sova, städa, äta och duscha.
Jag köpte en ny mc skinnjacka idag, men jag lämnar nog tillbaks den. Har ju redan tre skinnjackor i lager så jag kanskeee klarar mig utan den.

Inga kommentarer: