torsdag, mars 05, 2009

Jag är så sugen på sallad


Hela dagen har jag varit så himla sugen på sallad ifrån Paus i Dominogallerian. Där får man mixa sin egen sallad och det finns massor av goda ting (40 st tror jag), deras fetaost är den absolut bästa jag någonsin ätit. dessutom får man så mycket sallad att man inte orkar äta upp det (iaf inte jag).
Ruccola är min favorit, vi har alltid det istället för vanlig isbergssallad till tacos, det är mycket mer smak på ruccola. Mums!
Om det inte var för att sallad är jobbigt att skära och dyrt att köpa så skulle jag ätit det till middag varje dag, förutom de dagar jag äter kycklingwok och risnudlar som kommer på en andra plats.

Max kycklingsallad med couscous och italiensk dressing är också god som tusan!
Det blev mycket salladsprat nu och här sitter jag och äter Ballerina choko och dricker citronsaft, inte så hälsosamt kanske.
Jag väl strax bege mig mot sängen och få min skönhetssömn som jag drömt om sen jag föddes. Hmm...Olle har åkt och jobbat nu iaf och kommer hem på måndag.
Förresten så är det helt ofattbart att jag inte fick magsjuka, så som hade mådde min stackare. Han kräktes hela tiden och var verkligen jättedålig.
Jag måste vara imun mot magsjuka....woho på det! :-) (*peppar peppar ta i trä*)

Inga kommentarer: