onsdag, mars 11, 2009

God kväll i stugan


Nu sitter jag i soffan men Boston i knät. Han tvättar sig för fullt och värmer mina ben. Det är inte många dagar kvar till China kommer hem nu, hoppas att de snabbt kommer hitta varandra och bli vänner. Mia åker iväg på utställning i helgen med hela c-kullen, ska bli riktigt spännande att höra vad domarna har att säga om dem.
Det är blivit ändrade planer i helgen. Mormor, morfar, farmor och farfar skulle ha kommit men eftersom farfar är dålig så är det inställt. Så det besöket får vi helt enkelt ta en annan gång!
Men nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. Olle kom med förslaget att åka till Mjölby och äta kebab, men det känns inte så lockande faktiskt. Jag är inte ens så förtjust i kebab och pizza. (bortsett från Papas tapas och Pappa grappas pizzor som är stenugnsbakade)
Vi får se vad vi hittar på.
Nu ska jag komma i säng, blir skönt att vara ledig i morgon.
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha just det.. han gillar ju kebaben här! Gillar du kebab så föreslår jag att ni åker dit! MUMS!