tisdag, mars 24, 2009

Kvällsrapport från lägret


Hej och God kväll!
Idag har jag varit ledig och det har varit skönt. Vi har varit en sväng på stan och i Ingelsta. Har hittat glasögonbågar jag vill ha (de har 2 till priset av 1 på Specsavers) men jag känner mig för snål för att köpa några. Saknades närmare 900 kr på lönen dessutom för att det hade blivit något fel med merservicen, så dem pengarna kanske inte kommer förrän nästa månad.

Katterna har varit ensamma tillsammans för första gången idag med och det gick bra. Jag har inte vågat släppa ihop dem när de är själva hemma förrän nu, jag är så larvig.
Nu ska jag bara jobba ons, tors och fre 14.00-19.00, så himla skönt!
I helgen funderar vi på att ta oss en krogrunda om vädret tillåter och några vill följa med?
Sen ska jag ju färga håret på lördag förmiddag, kommer bli spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, vi har sagt upp lägenheten nu, så det blir förmodligen 30 juni som vi flyttar, ev tidigare om någon vill ta vår lägenhet innan. Känns som rätt beslut, de säger ju på arbetsförmedlingen att massor är arbetslösa, inte ens de med bra utbildningar får några jobb, så de rekommenderar att man flyttar om man kan. Helt otroligt egentligen :p
Nu ska vi åka och handla! Kram så länge