måndag, maj 25, 2009

25 maj

Idag testade jag den ny-jättegamla trenden med utsvängda jeans. Topp från JC, Jeans från Fornarina och Klackar från Din sko

Som ni ser så blev inte mitt hår mörkare av fägen jag la i utan ännu ljusare, fattar ingenting?
Fick det nya schemat idag på jobbet, ska bara jobba 50% fram till semestern (men får betalt som vanligt) och det ligger 3 tim pass och flera lediga dagar så nästa vecka ska vi nog en sväng till Öland. Det ska bli roligt! Sen fick jag ledigt på min systers student också.
Nu ska vi titta efter en soffa sen ska vi sova, är ledig i morgon.

1 kommentar:

Mickaela sa...

tjo.. jag och jossan fick inte vara kvar. det hade verkligen sina favoriter där, visar ingen respekt eller någonting. jag ska inte snacka massa skit nu, utan håller det för mig själv. det blir nog bäst så =)så jag ska på två nya jobbintervjuer nu i veckan och nästa veckan =)