söndag, maj 10, 2009

Sonic Syndicate


Idag har mamma och pappa varit här på besök. Vi har kollat på Magnus Samuelsson från bilen för att ingen vågade gå ut, gått i lite affärer och tittat på grill sen gjorde jag fläskfilé under italienskt täcke med färskpasta och det var gott!
Har bokat hotellrum tills vi åker till Kiruna också. Var inne på hemsidan till Kirunafestivalen och såg att min kusin ska spela, ska bli så himla roligt att se dem för första gången! Ser fram emot det,börjar bli dags att köpa biljetter med. Nu ska jag kolla på Ystad till Happaranda eftersom en uppfödare med sphynxar ska vara med! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl inte missat att de är på hultsfred? De får ju ta med sig 10 gäster, be dom sätta upp dig vetja!

Elin sa...

Nej det vet jag om men jag jobbar så då blir det svårt! :(