lördag, maj 30, 2009

Jag ångrar mig nu!

När jag steg upp kl 9.00 så var det strålande sol och 20 grader varmt, jag skulle jobbat 11.00-14.00 idag men nu ska jag jobba till 18.00 istället för att de behövde folk. Gissa om jag ångrar mig att jag sa ja?! Det är ju underbart väder ute! Jag trodde att jag skulle stå som extra personal efter att mitt arbetspass tog slut så de fick ringa in mig om det behövdes. Tusan...
Jag vädjar till alla Viasats kunder att ni ska vara ute idag och njuta av vädret och pingsafton, och Inte ringa in till kundtjänst. Så kan jag kompa hem. =)
Igår kväll gick jag över till Lina och Björn och deras kompisar, hamnade till slut nere vid strömmen och drack lite vin. Det vinet Lina hade var så gott! Trevligt var det!

1 kommentar:

Emma Damm sa...

Hejsan tack så mycket för din kommentar. Tyvärr gör jag inte "speciella" linnen. Jag trycker upp vissa motiv och dom får man välja mellan. Ha en jättefin helg :)