söndag, maj 03, 2009

Min China


Nu är China påväg hem från Stockholm, hon blev Ex 1 båda dagarna men jag hade hoppats på lite mer än så. Hon är min ögonsten iaf!

Just nu kollar jag på Nyheterna och har sån ångest över min leverfläck i huvudet. Har haft den så länge jag kan minnas och de sa sist att det inte var någon fara med den. Men jag tycker inte att den känns bra för den har börjat stå ut mer de senaste åren.
I morgon ska jag ringa till hudläkaren för att få en tid så fort som möjligt. Det är ju melanomdagen i morgon så prickmottagningarna har öppet, man skulle bokat tid senast i onsdags. Men de borde ha tid med mig senare i veckan. Jag har själv blivit informerad att jag ska komma så fort jag märker förändringar så nu ska jag ta itu med det så man slipper gå med oron hela tiden, för det är jobbigt att tänka på det. Jag känner att jag vill operera bort den hur eller hur för att vara säker. Vi får hålla tummarna för att det inte är någon fara!

Inga kommentarer: