lördag, maj 30, 2009

Pingstafton

Så här var jag klädd idag, ganska tråkigt men jag skulle ju bara jobba, så varför inte? Nu är jag hemkommen ifrån en heldag på jobbet. Dagen var ganska rolig till och från idag för det var roliga människor som jobbade, så då blir det roligt helt enkelt. Det blev tråkigare nu när jag kom hem till katterna, ingen Olle hemma för han kommer nog först i morgon. Jag hade velat gå ut och sätta mig i folkparken och smaska på något gott i värmen. Vi får ta det i morgon helt enkelt, förhoppningsvis blir det många soliga dagar tillsammans i sommar! Nu ska jag strax hoppa in i duschen, smörja in mig med BUS efter det, sen njuta av en kladdkaka, chipssmulor och kolla på Robinson. I morgon blir det jobb igen, men nu har jag Öland i sikte så det ska nog gå bra!

Inga kommentarer: