söndag, maj 03, 2009

Dagens klädsel / Tagen på bar gärning /Kött


Var på Mediamarkt en sväng för att testa en mobil. Sen tog jag en bild där inne med min mobil som jag skulle skicka till Olle för att reta honom för att jag är på Mediamarkt och inte han (eftersom det är hans favoritbutik). Då kom väktaren snabbt som tusan fram till mig och sa med att skrämmande röst att jag inte fick fota där inne, så såg han till att bilden var raderad.
Fy så pinsamt, jag kände mig som en liten snorunge!
Var på Citygross sen och handlade och fick ångest. Skulle köpa middag och det enda jag "hittade" var potatissallad. Var och tittade på kött som jag skulle ha till med började må illa och fick lite panik när jag såg allt kött ligga där. (Håller jag på att bli vegetarian?). Jag känner mig nästan äcklad vid tanken på kött fortfarande, men ändå tycker jag att kött är jättegott det är bara det att jag har så himla svårt för att de det nystyckat och färskt. Det blev färdiggrillade kycklingklubbor istället, och jag kan inte med att äta kött med ben så jag får väl rensa bort benen innan jag äter. Det bästa att äta är kycklingfilé egentligen, men det kan jag inte äta varje dag....fy så töntig jag känner mig.

1 kommentar:

camilla sa...

Wow va snygga outfits, såg din profil på minoutfit.se och var bara tvungen att kika in här!