tisdag, maj 26, 2009

Lite Hippie!


Så har jag har strosat omrking idag i den underbara värmen!
Blus från Gina, Shorts från Vila (gamla), Väska från Lindex och skor från Din sko (säkert 4 år gamla) Pilotglasögon från H&M

Har skickat tillbaka jeansen från D brand för de var nästan två storlekar för stora, jeans ska man nog alltid testa i butik helt enkelt. Ska inte beställa mer från Bubbleroom i alla fall för man fick betala returfrakten själv och den gick på 60 spänn. Har aldrig varit med om att företaget inte står för returen.
Har ätit glass med, varit på Mediamarkt, Mio och ätit på McDonkan. Snart ska Olle till jobbet igen så då blir jag ensam med katterna resten av veckan. Han har ju varit hemma nu i tre veckor eftersom han varit sjuk, så det kommer kännas ovant.

Min fransväska gick sönder när vi var på stan, gillar den så mycket för det är en perfekt storlek. Men vi gick in på Belle shoes och där hittade jag en skitsnygg fransväska istället som fick följa med hem. Ska visa den senare. Måste få in Photoshop till min dator med för Paint gör bilderna i oskarpa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har bloggat på blogspot i nån månad nu men vet fortfarande inte hur man kollar statistiken? how?