onsdag, maj 27, 2009

Onsdag nu du!

Igår var vi på Mio och klagade på att vår soffa blivit så otroligt nopprig, den ser rentav skabbig ut kan jag tycka. Så vi ska maila bilder till reklamationen, sen hoppas vi på att få en ny eller någon form av rabatt ifall vi köper en annan soffa. Jag vill ha en sån här soffa, Oxford från Mio och en tillhörande schäslong men det lär vi nog inte få för priset är över det dubbla mot vad våran kostade. Soffan är så snygg så jag inte har kunnat tänka på annat. Vi får se först och främst vad de säger på nopprorna på Mio.

Idag jobbar jag 17-22, fram tills dess tänkte jag få något gjort. Blir att dammtorka här hemma och dammsuga i morgon, sen önskar jag att jag skulle ta mig en tripp till gymmet eller ut på en promenix. I morgon är jag ledig igen och då har stan öppet till kl 21.00 så jag ska nog in dit en sväng och köpa mig en liten väska jag såg på åhléns igår.

1 kommentar:

Sara sa...

Tack!:D Ja de kan man väl säga att dom är men dom är förstärkta. Ja har gjort dom själv :)