måndag, maj 04, 2009

Mot köping

Jaha, min sambo har fått magsjuka i natt och ligger uppe i Köping efter en veckas arbete. Det var inte längesen han hade magsjuka, och det var inte kul!
Jag ska åka upp till Köping och hämta stackarn nu, skulle ju ha jobbat mellan kl 9.00-14.00 så nu har jag en klump i magen för att jag inte kunde jobba. Men förhoppningsvis så får jag jobba direkt när jag kommit hem. Jag förstår ju att Olle inte vill sitta på ett tåg bland folk, utan toa för att komma hem.
Jag har sån förbi för magsjuka så jag har lite panikkänslor. Ska packa med min handsprit som jag för smörja överallt. Hoppas han inte fått svininfluensa bara. ;-)
I morgon får det bli hudläkaren och mobilen.
Nej det är bäst att jag käkar upp min frukost nu så jag kan åka och hämta min älskade!

Inga kommentarer: