torsdag, maj 21, 2009

Nyfärgad


Har färgat utväxten nu, det blev ljusare än vad jag ville och min slingning som jag gjorde sist hos frissan syns bara nere i topparna nu. Men det får man räkna med när man gör det själv. I morgon ska jag lägga i pärlblond färg så att det som är lite gult neutraliseras. Jag är allergisk mot blonderat hår med gula nyanser! Men som ni ser är inte min utväxt gul alls, därför rekomenderar jag verkligen Jane hellen Moods blekning ultrablond! Blont hår kan vara svårt att hålla efter eftersom det automatiskt blir guldigare efter ett tag, då är silvertoning eller shampo bra. Eller om man som jag vill ha ett långvarigt resultat, pärlblond/askblond färg.
Blir nog att beställa tid hos frissan för slingning ändå sedan för jag vill inte vara så här ljus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice blogg =) Kramar Jennifer http://jenniiifeer.blogspot.com/