lördag, maj 02, 2009

Älskar detta väder!


I eftermiddag har jag varit på stan. Jag kan tycka att det är ganska skönt att gå själv i affärer, men ibland skulle det inte vara fel att ha en god vän att gå med så man kunde sätta sig ner och ta en fika. Eller en dag som denna ta en god drink på någon uteservering i det fina vädret!

Dagens inköp blev ett hallonrött-korall-oranget nagellack och ett topplack, ett långt linne med spets upptill och ett par mjukisbyxor i caprimodell som jag ska ha nu när jag är ute och går i värmen. Sen en morsdagpresent till min mamma, men den kan jag inte visa mer än påsen av. Jag vet att hon är nyfiken i en strut, men du får inte veta vad det är förran nästa söndag mamma!

Har precis diskat lite efter middagen, det blev risnudlar och kycklingwok. Sen har jag köpt chips och cola zero som jag ska äta ikväll till Robinson.

Inga kommentarer: