fredag, maj 01, 2009

1 maj


Så här har jag sett ut idag!

Är så otroligt trött för vi har bara varit 2-3 som jobbat idag och det har varit kö precis hela dagen eftersom det strulat till sig med en mjukvarunedladdning till hd boxarna. Det är ingen lek på jobbet en dag som denna, usch vad slut jag är nu!

Snart kommer Mia förbi och hämtar China för de ska på utställning i Sthlm lördag och söndag. Kommer bli tomt här utan min lilla kines, kommer sakna henne jättemycket!
Jag undrar hur det kommer gå när vi ska till Kiruna i sommar, jag kommer säkert gråta efter mina älsklingar. Vet fortfarande inte var jag ska lämna dem bara? (Malin? Mickaela? Mia? Någon annan?)
Nu blir det en helg med mig och Boston helt enkelt, vi två har ju klarat oss bra tillsammans innan. Sen håller jag ju tummarna för att det ska gå bra för China nu!!
Malena och Marcus flyttade till Östersund idag, det tycker jag var tråkigt. Men det är ju så att man är illa tvungen till att flytta där jobben finns så jag förstår dem.

1 kommentar:

Malin sa...

När är det ni åker? Om vi är hemma så tar vi gärna hand om de små kissarna. Kram i den härliga vårkvällen!