torsdag, april 30, 2009

Valborgsmässoafton


Härligt väder idag också, synd att det blåser bara.
Vi har precis kommit hem från stan. Var och åt gott på O´learys, och tog en liten sväng inne i Domino. Köpte en stickat supermysig och användbar bolero på Vila, och en jättesöt tunika/klänning på Indiska. På Indiska hade jag kunnat plocka på mig hur mycket som helst (om inte Olle tjatat på att vi skulle gå), det fanns så mycket fint. Jag älskar tunikor och skira tyger!
Känner på mig att det var bli en sväng dit på lördag igen. Gina tricot har jag tröttnat på, trodde aldrig jag skulle göra det men just nu finns det inte mycket att ha där.
Resten av dagen händer inget speciellt, Olle åker och jobbar vid halv åtta och jag ska jobba i morgon så det blir en lugn valborg.

1 kommentar:

johanna sa...

nyheter i bloggen!