lördag, april 04, 2009

Lördag kväll

Nu sitter jag och kollar på Kalle och chokladfabriken och varva ner. Har jobbat hela dagen och det var extra kul på jobbet idag, vet inte varför. Men sen 30 min innan jag skulle gå small det till en jättekö för att Allsvenskan hade bytt sändningskanal.
När jag kom hem diskade jag, tog en dusch och satte igång och laga mat.
Nu sitter jag i soffan med en Xide Jasmine Peach, den är så himla god. Satte bara in en i kylen annars vet jag att jag bara kommer ta fler eftersom den smakar så gott och eftersom jag ska upp och jobba i morgon kan jag inte sitta här och pimpla cider ensam en lördags kväll, såklart.
Ska njuta av denna nu, sen ska jag ta en twix.
Katterna ligger och sover sött i sina hängpåsar i klätterställningen.
God kväll på er! =)

Inga kommentarer: