måndag, april 20, 2009

Ny vecka!

China sover sött

Idag börjar jag inte jobba förrän kl 17.00 och det känns väldigt skönt. Ska ta och storstäda här hemma, dammtorka, dammsuga torka golven. Skulle behöva putsa fönstrerna också men det får vi ta när Olle kommer hem, det kommer ta en evighet att göra det ensam.
Sen ska jag bara jobba i morgon också, efter det är 7 dagars arbete avklarat. Skönt!!

Den här veckan kommer bli väldigt rolig iaf eftersom jag kommer vara ledig i fyra dagar! Vi ska en sväng till Ikea och köpa förvaring till vinden, på tatueringsmässan på lördag och sen utgång på det. Sen att inte förglömma att det är löning på fredag.
Jag är sugen på att köpa lite nya prylar, kuddar osv men jag hittar inget som är tillräckligt snyggt. Får gå en runda i Linköping och kika när vi ändå är där.
Nu ska jag äta frukost.

1 kommentar:

Ellie sa...

Hoppas du hittar de du ska på IKEA Lnköping, det är ju en enda rör nu när de bygger om :)

//metrobloggen.se/maxi2mini