torsdag, april 02, 2009

Sol sol sol sol

Hej i solen!
Nu skulle man ha en ballkong och sitta på i solen, det är verkligen skönt väder. Kom precis hem från stan, alla var så fint klädda i sina vårkläder och uteserveringarna vad fyllda med människor. Det har varit som alla gått i ide hela vintern, det är hur mycket folk som helst som vågar sig ut nu när våren har kommit. Typiskt att Olle ska jobba just när det är så här fint och varmt väder.
Jag har iaf varit på arbetsintervju på Carlings idag.
Jag var så otroligt nervös, har aldrig aldrig varit så nervös. Det kändes som jag blev stel som en pinne och inte kunde andas. Jag trodde att jag skulle kräkas av nervositet. Hoppas att han inte märkte att jag chippade efter andan och hade handsvett som en nybadad säl.
De skulle höra av sig innan måndag, han sa att jag skulle hem och ladda mobilen. Men så säger de väl till alla.
Var inne på systemet och köpte cider också, vet inte riktigt när jag ska dricka dem eftersom vi aldrig gör det. I alla fall inte jag, men jag tänkte att det kan ju vara bra att ha, kanske. Tror de höjt priserna, 100:- för 6 st cider. Det är dyrt...
Nä, nu blev jag törstig så jag ska ta mig ett glas flädersaft! :-)

Inga kommentarer: