måndag, april 27, 2009

Måndag


Idag har det varit en lång och varm dag på jobbet, den är veckan jobbar jag 10-19 och det är inte roligt för det gör att man varken orkar/hinner göra nått före eller efter jobbet. Men så är det ibland! Fasar redan för två veckor framåt då jag ska jobba 11-21, fy tusan.
När jag kom hem så gick vi ut en sväng och kikade, var förbi Fräcka frökens och åt gott. Bakad potatis med kycklingröra och sallad. Det är så mysigt att alla uteserveringar kommit fram efter vintern och att det börjat grönska. Det här är den bäst årstiden på året, maj månad är min favoritmånad!

I helgen ska visst China åka på utställning i Stockholm. Mia hade glömt säga det till mig så jag fick veta det idag. Så det blir jag och Boston som blir hemma i helgen medans China är på äventyr/skönhetstävling. Jag hoppas hos sköter sig lillstrumpan! :-)
Nu ska jag ta lite marabou choklad, mums!

Inga kommentarer: