måndag, april 20, 2009

Blir ledsen...


Jag har följt bloggen Sabinas kamp, på den sista tiden har jag inte velat läsa av någon annledning för att det hennes hudcancer börjat bli allt sämre. Jag har känt på mig att det gått åt fel håll.
Så var jag inne och kikade nu och hon har förlorat sin kamp mot cancern.
Efter lämnar hon sig sina barn, make och familj.
Det är så hemskt!
Hon har sen några månader tidigare planerat sin egna begravning, valt urna för hennes aska osv. Det var verkligen starkt av henne.
Vila i frid Sabina!

Samtidigt idag så står det i tidningarna att man vill införa 18-årsgräns på solarie och max 15 min soltid, helt rätt tycker jag!

Jag bryr mig inte om att jag har en foundation som heter milk, jag struntar i om jag är blek.
Hellre blek och levande utan rynkor, än blek, rynkig och sjuk/död.
Det finns både spraytan och brun utan sol man kan använda som inte påverkar hälsan.

Inga kommentarer: