tisdag, april 21, 2009

Jag är trög!

Borste från det jag skrev igår kväll ang jobbet!
Jag hade visst missuppfattat det en hel del. Jag får vara kvar på Transcom men kommer fortfarande vara anställd av Proffice, men kommer ha en tilsvidare anställning istället för en provanställning. så himla skönt! Det betyder att jag får ta banklån, men det ska jag inte göra för den delen. Det är bara kul att veta att jag är berättigad det efter den 19 maj.
Nu känner jag mig inte så orolig och ska nog kunna sova gott inatt. Nu ska jag gå och fortsätta att göra ett bra jobb efter rasten!

3 kommentarer:

Mickaela sa...

sv: åh vad skönt att sluta så tidigt. själv är jag hemma på lunchen nu och ska hämta prince, sen är det jobb till halv fem som vanligt.. tur att klockan går fort på jobbet.

det låter jätte bra :) sjukt billigt ju. vi ser fram emot lördagen. så får du se mitt nyklippta hår också ;) hähä. längtar faktiskt tills jag ska klippa det.

hihi
Pösss

malin sa...

Grattis till tilssvidaretjänsten!

Ja din mamma var inne hos oss för några veckor sen. Åh det skulle vara kul att gå på mässa, men eftersom att vi har den nya lilla katten här så vill vi inte lämna honom till mamma och pappa än. Han kommer bli livrädd. Men det skulle varit skoj :)

Malin sa...

Jadå, det går förvånansvärt bra med katterna. Han går på lådan och allt så det är skönt.

Ja vi måste åka till kolmården i sommar! Det ser jag fram emot!