tisdag, april 28, 2009

Tisdag

Så här har jag sett ut idag minsann

Jag trodde att jag skulle vara ledig i morgon men jag har kollat fel på schemat så jag är ledig på torsdag istället. Blev lite besviken eftersom man ställt in sig på att få sova i morgon, men då får vi ta det på torsdag helt enkelt. Jag hade världens jobbigaste kund innan jag slutade, jobbade över 15 min bara för att han inte klarade av byta kanal på tvn, från början hade han inte ens på boxen. Jag visste knappt vad jag skulle ta vägen, han skulle stämma oss och sa att det var bedrägeri när han inte fick igång den. Höll på att trilla av stolen av skratt. Brukar man inte kolla först så apparaterna är påslagna?
Har fått min semester beviljad också, så vecka 25,26, 27 blir det. Samtidigt som mamma, pappa och Olle. Vi ska ju upp till Kiruna alla tre och hälsa på Olles familj. :)
Nåväl, nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och mysa med katterna. Är superduper trött!

1 kommentar:

Mickaela sa...

ja, han är så söt så :)
Precis, du får ta med det nästa gång vi ses. säg till om du ska till Linköping snart :)

pöss