fredag, april 03, 2009

Nu ska jag tycka lite synd om mig

Åh vad jag känner mig ensam och övergiven!
Det är en underbar fredag och jag är så himla ensam!
Jag tror man blir dum i huvudet till slut om man sitter ensam för länge, jag har nog redan blivit det. Sen man tog studenten har jag varit så ensam för att jag har flyttat och alla andra har ju också flyttat nu. Det är så tråkigt!!!
Är tacksam över att jag har Olle iaf, då är jag bara ensam 6 mån per år iaf. Sen har jag ju mina katter men dem vill ju inte hänga med och gå ute i solen och äta glass med mig.
Om jag skulle slå i huvudet i badkaret och dö här nu skulle ingen hitta mig förrän på måndag kväll för då kommer Olle hem. Hur tragiskt är inte det då...
Nu ska jag undvika att göra det iofs för mina katter behöver mat och någon som rensar lådan fram till måndag. ;)

Nähä...ska väl diska och hänga tvätt nu då. Blir nog sängen tidigt, som vanligt.

Inga kommentarer: