onsdag, april 15, 2009

Onsdag


Slänger upp en dagens eftersom det var ett tag sedan!
Jeans från Replay, Skor från någon butik på Torp i Uddevalla, Topp från Cubus, Halskedja från Glitter och klocka från Guess.

Det är verkligen segt att jobb 10.00-18.45 när man inte är van, det är lagom att jobba 6 timmars pass. Iaf när man väl vant sig.

Har mailat McDonalds nu, det kommer vara tre utbildningstillfällen i maj månad på sammanlagt ca 17 tim. Så jag hoppas att jag kommer kunna ordna till det på mitt jobb nu så jag kan flytta lite pass. Kan vara bra med ett extra jobb eftersom jag bara jobbar 75% nu. Vi får se, jag har en känsla av att det kommer skita sig med McDonalds för att det inte ska gå ihop med mitt nuvarande jobb och eftersom de inte kan garantera mig en tjänst på minst 70% vill jag ju inte säga upp mig heller.

Nästa vecka kommer iaf bli perfekt! Fick flytta mina helgpass till den här helgen, så nästa vecka har jag bara 3 st 5 timmars pass, så himla lyxigt! Blir perfekt eftersom det är löning, Svenska tatueringsmässan och sen utgång!
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat och det grämer mig fortfarande att inte plaggen från H&M fanns för beställning!

Inga kommentarer: