torsdag, april 23, 2009

Jeansjackor



Det var dessa jackor jag köpte igår.

Den mörka med nitar som är i lite mer klädd modell kommer från Object och kostar 599:-
Den mörka med slitningar är i klassisk kort modell från Gina tricot och kostar 299:-
Frågan är vilken jag ska behålla?

Gillar modellen från Object mer men skulle vilja ha den i samma färg som den från Gina.
Det skiljer ju lite i pris på dem också. Jag vet inte ens om jag trivs i jeansjacka, igår kändes det
bra men idag så känns det ovant. Sen har jag inte riktigt de kläderna på mig som jag hade valt att ha jeansjacka till. Det är finast till en söt klänning, kjol eller blus.

Vilken tycker ni jag ska behålla? Eller skippa båda?

3 kommentarer:

Mickaela sa...

Den första jackan på bilden var snyggast :)
Ja det blir super :) Okej, alltså, vi ska vara vid palace vid åtta tiden för då står de där med en lista så att man kommer in.

Jag är skitsugen på att tatuera mig i morgon alltså. Vi får se om jag gör det eller om jag väntar :)

JUste ja, jag har ju inte sett din nygjorda tatuering i verkligheten, bara på bild... måste få se den i morgon :)

Puss på dig!

Mickaela sa...

ja visst fasen.. haha.. jag menar på lördag, det känns lite smått som det är lördag i morgon bara för att man slutar så tidigt, och då känns det inte som en riktig jobbdag.. :p haha. Super kul kommer det bli. :D jag hoppas de har tid. men du vet, jag dricker aldrig så mycket längre... om du bara visste hur lite jag dricker när jag är ute.. haha. önskar att jag drack mer, men tydligen så kan jag inte det.. hihi :P jao jao.

Vi kan ju höras mer i morgon ju. Nu ska jag dra till jobbet igen efter att ha varit hemma och rastat Prince. på tal om Prince, vi kan ta med honom eller? Annars får jag fixa hundvakt tills i mon :)

puss

Malin sa...

Jag tycker du ska behålla den dyra jackan. Den var faktiskt snyggare och den vill man gärna titta en extra gång på när man går förbi. Den billigare kommer jättemånga ha och den känns lite barnslig.

Jag tror du kommer ångra dig om du inte behåller den dyrare.