fredag, april 10, 2009

Lista


Hur känner du dig just nu? Otålig som bara den!

Vem är den roligaste människan du känner? Utöver mig själv så vet jag inte. Hähä!

Gillar du att slåss? Nej det gör jag inte.

Sparare eller slösare? Jag gillar att spara till en fet buffert och sedan shoppa upp allt.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Lars Winnerbäck och en spårvagn.

Ditt favorit svärord? Fan.

Tatueringar, piercingar? En tatuering på handleden och en på skuldran, sen har jag piercing i tungan och naveln. Allt annat har skrotats.

Vad känner du för distansförhållanden? Usch så tråkigt!

Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Att man ska gå sin egna väg.

Vad tycker du om droger? Att det är onödigt slöseri av hälsan och ekonomin, sen är det egoistiskt.

Inga kommentarer: